Joepie (traag.....)internet - Reisverslag uit Mexican Hat, Verenigde Staten van Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny Sanders - WaarBenJij.nu Joepie (traag.....)internet - Reisverslag uit Mexican Hat, Verenigde Staten van Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny Sanders - WaarBenJij.nu

Joepie (traag.....)internet

Door: SandersintheStates

Blijf op de hoogte en volg Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny

13 Juli 2012 | Verenigde Staten, Mexican Hat

We zijn vanavond aangekomen in Mexican hat. Na een rit van 80 km door woestijnachtig gebied, met alleen rode rotsformaties en geen levende ziel, dacht ik dat het dorpje onder de grond zou liggen toen onze 'Carmen' aangaf dat het nog maar 18 km zou zijn en we nergens iets zagen.
Vervolgens moesten we een onverharde weg op, met smalle wegen( in mijn beleving) dat een enorm steile berghelling werd met vele haarspeldbochten en geen vangrail.... We gingen tot de top...hierover later meer.
Uiteindelijk bleek er inderdaad sprake van een dorp te zijn. Een klutje huizen om een weg... We zitten in de Mexican hat inn. De temperatuur is hier enorm warm en het is al laat...het is hier een soort western gebeuren.

Toen bij inchecken bleek dat we hier internet hebben was het een teken voor ons allemaal om even alles op internet te checken ... de mannen doen onder het genot van een biertje een kaart spel wat regelmatig flinke lachbuien veroorzaakt en ik zit heel anno 2012 op mijn Ipad aan mijn verslagen te werken. Zo blij met het internet. :) Tegelijkertijd word ik door enorme muggen aangevallen( je zou ze hier moeten zien) en ik zie iets groots onder de tafel door kruipen... Een of andere super kever...Tijd om verder te gaan op onze kamer.
Ik ga verder waar is was gebleven....de Grand Canyon





  • 14 Juli 2012 - 13:49

    Allard:

    Benadette, zo te lezen heb je net de Moki Dugway achter de rug. Spectaculair gelegen op de bijkans loodrecht aflopende rand van Cedar Mesa. Ooit eens aangelegd om zware vrachtwagens met uraniumerts te laten afdalen van Fry Canyon naar Mexican Hat. Mooie weg maar minder geschikt voor mensen met een bescheiden hoogtevrees.

  • 14 Juli 2012 - 14:10

    Bernadette, John Sofia, Arthur En Johnny Sanders:

    Goh Allard ik bewonder je kennis over de States. Ik wist de naam niet van die route. Het was echt doodeng! Zo blij dat we geen tegenliggers hadden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny

Sofia, Arthur, John(ny), John en Bernadette Een foto van onze gezamelijke reis van 5 jaar geleden, introduceert nu de reis die we 5 jaar later maken met elkaar....... We gaan de States verkennen!!

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 23067

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 21 Juli 2012

West Amerika

Landen bezocht: