Las Vegas de eerste avond - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny Sanders - WaarBenJij.nu Las Vegas de eerste avond - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny Sanders - WaarBenJij.nu

Las Vegas de eerste avond

Door: SandersintheStates

Blijf op de hoogte en volg Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny

09 Juli 2012 | Verenigde Staten, Flagstaff

Las Vegas de eerste avond

Vanuit Death Valley uitendelijk om ongeveer half 7 aangekomen in Vegas. We hadden het Stratosphere hotel. Helemaal aan het begin van de strip aan de Noord kant.
Het hotel met de hele hoge toren……..

We hadden 3 kamers, Johnny ook nu weer de luxe van een eigen kamer, een eigen bad…..geen gesnurk van anderen.
Bij het inchecken bleek natuurlijk dat onze reservering even niet te vinden was…pff dan voel ik toch even de paniek en de gedachte opkomen van ‘natuurlijk dat hebben wij weer……’ Gelukkig bleek alles in orde. John heet op de reservering 'Johan' gezien zijn paspoort………

Je gaat vervolgens met je koffers de hele lobby door vol met gokautomaten en goktafels. Deze blackjack tafels worden van de juiste kaarten voorzien door zeeeeeeeer schaars geklede dames. Deze hotels doen er alles aan om je af te leiden van het toepassen van strategieën. De mannen vonden het een zeer plezierig uitzicht :) :)
Soof en ik zouden bijna met alle koffers blijven staan….. gelukkig wisten we onze kamers te vinden.

Vlug gegeten en een buskaart voor de strip gekocht. Het valt niet mee om een gelegenheid te vinden op de strip waar je zonder gokgeluiden, zoals rammelende kasten kan eten.
Als je er voor het eerst komt kijk je je ogen uit van alle gokhallen, de verlichte strip met alle activiteiten. Johnny begon met het verzamelen van de ‘kaartjes’ van de ‘leuke’ tenten die werden aangeboden. Het gekke was dat deze kaarten niet aan vrouwen werden uitgedeeld alleen aan mannen…

Ongelooflijk zoals de vrouwen zich wringen in schoenen met hakken en plateaus. Er wordt op gewankeld en aan het eind van de avond loopt iedereen op blote voeten.
De bus die over de strip gaat is tegen middernacht echt helemaal vol en we moesten blij zijn als we nog mee konden. Ik had om 2 uur het gevoel dat mijn voeten niet meer wilden.

In ons hotel kan je helemaal naar de top. Je gaat met een lift in no time meer dan 50 verdiepingen omhoog. Het gaat zo vlug dat je oren dicht slaan. Boven heb je een waanzinnig uitzicht over heel Las Vegas met zijn lichtjes. Er waren ook drie activiteiten.
De Sky jump is een gecontroleerde bungee achtige sprong naar beneden.
We zagen verschillende mensen springen………..doen we dus niet.
De x-scream is de derde hoogste thrill ride ter wereld en dan ga je langs de toren in stoeltjes met een ijzingwekkende vaart omhoog en omlaag….doen we dus niet.
The big shot is de hoogste thrill ride (329 mtr) ter wereld…je hangt dan in een soort van karretjes over de rand van de toren…..net of je naar beneden valt………doen we dus niet, maar Arthur wel!!! Doodeng om te zien, snapte niet dat hij dat durfde.

Wij zijn rond half 3 ons bed in gegaan en niets vergokt, Johnny en Arthur hebben over die avond hun eigen verhalen, zoals het delen van een kippetje met een zwerver, winnen en verliezen en zelfs geen jus d’orange krijgen zonder legitimatie. Hoewel aan de goktafels kregen ze gratis te drinken (vergokten voor minder :) ) en hoefden ze zich niet te legitimeren. Deze verhalen zullen ze zelf eens in geuren en kleuren vertellen..ze lagen tegen 6 uur op bed……….

• 09 Juli 2012 - 07:37

André Verstijlen:

Hallo Bernadette,
    Leuk om je verhalen zo te lezen.
    Zeker ook mooi foto's, en ja daar wil ik ook nog wel eens naar toe.
    Groeten,
    André

• 09 Juli 2012 - 10:05

Frank:

Sanders family!

Looks like you are having great fun in the States! It is quite nice to read the stories about the different surroundings you have visited! I am very curious about Johnny's stories about sharing chickens and the "very nice places" he visited.

Fun and pleasure the rest or your trip!

Frank

• 09 Juli 2012 - 11:04

Marcel:

Heel wat anders dan al dat natuurschoon :-)
    Maar erg gaaf hoor!!!

• 09 Juli 2012 - 18:38

Allard:

Mooie vuurwerkfoto's bij Ceasars Palace. Vind je ook niet dat het 's nachts daar zo ontzettend warm blijft?