Van San Fransisco naar Salt lake city - Reisverslag uit Heinenoord, Nederland van Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny Sanders - WaarBenJij.nu Van San Fransisco naar Salt lake city - Reisverslag uit Heinenoord, Nederland van Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny Sanders - WaarBenJij.nu

Van San Fransisco naar Salt lake city

Door: SandersintheStates

Blijf op de hoogte en volg Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny

24 Mei 2012 | Nederland, Heinenoord

We zijn nu al weken bezig met de voorbreidingen. We hebben de reis nu helemaal rond. We starten in San Fransisco en eindigen na Yelllowstone in Salt lake city.
We hebben twee vluchten heen en drie vluchten terug....persoonlijk ben ik niet zo'n vliegheld.

Gemiddeld zijn we twee nachten per locatie om de omgeving te verkennen.
We hebben motels, inns, B&B's, hotels en zelfs een vakantiehuis.

Wat we nu nog moeten regelen is een auto.......en dat kan geen kleintje zijn. Ook een pas voor de Nationale Parken staat nog op de lijst.

Aftellen.... nog 5 weken...

• 08 Juni 2012 - 05:59

Arthur:

Bernadette, wat een leuke site!!!
    Ik ga jullie volgen hoor!!

Bernadette, John Sofia, Arthur en Johnny

Sofia, Arthur, John(ny), John en Bernadette Een foto van onze gezamelijke reis van 5 jaar geleden, introduceert nu de reis die we 5 jaar later maken met elkaar....... We gaan de States verkennen!!

Actief sinds 16 April 2012